Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Inte tänka

Av Seema Lundbäck - 31 juli 2011 17:08

Livet vore enklare, om man inte tänkte.. typ inte alls :) tänka altså... om man bara levde istället.. levde för stunden, och jaa, överhuvudtaget :)mm.. haha.. och ännu ett sånt dära tänkvärt inlägg ;) hahah. dem är inte så många, men jaa.. dem kommer sådär ibland ni vet :) haha.. bra de ändån ;) eller? :p

 
 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

4 augusti 2011 17:44

Hihi eller hur! Drar lott alldeles själv :D Gud, vet att du frågade massa på Sundsvall för någon dag sedan, men minns inte riktigt alla frågar :D Var ju i Sundsvall första (och enda än så länge) gången i början av Mars och då var det ganska grått och trist faktiskt, men ser fram emot att åka upp igen nu när vädret är lite skönare så vi kan njuta av älven/ån och det där, har hört att det är superfint!!! :D

Kramar

http://madeleines.se

 
liselotte

liselotte

4 augusti 2011 18:30

Tack! Jag är jätteglad för vinsten och sitter och försöker klura ut vad jag skall välja, finns så mycket att välja på. Ha en trevlig kväll, Liselotte.

http://liselottess.blogspot.com

 
Hanna Z - Mamma till Elliot

Hanna Z - Mamma till Elliot

4 augusti 2011 18:43

Vi bor på en ö i Göteborgs södra skärgård! :)

http://hannaz.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

5 augusti 2011 19:54

Åh tack! :D Lovisen hade krämvit "tunika" med spetsdetaljer och ljusrosa tights :D

http://madeleines.se

 
Malin & Prinsessan

Malin & Prinsessan

6 augusti 2011 09:25

Hihi, men tack vad söt du är då :) Jag flyttade hit till Sundsvall i september och gillar stan mycket. Lagom och mysig tycker jag :)

Hoppas du får en bra dag!

http://malinsblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards