Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Invecklat

Av Seema Lundbäck - 8 augusti 2011 20:10

jaa. just så, ser mitt liv ut nu..


mm.. lite jobbigt.

men jaa, jag hoppas väl på att få rättsida på allt, såsmåningom.. mm. absolutly


tur att man ändån har bloggen, och fb.



mm.. det är så bra.. för att på fb, kan man va lite mer personligare..


ni vet där vid "statusuppdateringen".. under där.. finns det en flik, som jag gillar mycket..


ni vet den flicken, visa för.. och så kan man väja "bara jag". och den kan jag seja, att den gillas mycket av mig :) aa. väldigt. nästan så jag "missbrukar" den lite. aa. använder den lite som dagbok vet ni ;) hehe. mm.. bra att den finns ju. :p


update. men endel saker är rätt uppenbara ändån ;) bra det ju.

 
 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

9 augusti 2011 20:40

Åh tack!!! :D Jo men nångång ska nog Lovisen få vara med tror jag, även om jag delvis kan tycka att det är lite privat med filmer på henne - det känns liksom mer nära än en bild och text :)

Micke är uppvuxen i Sundsvall ja, så har han s-valldialekt, fast den är nog lite bortslipad efter många år i Oslo :) Kram

http://madeleines.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

9 augusti 2011 21:10

Ja, men det tycker nog jag också, lite gnälligt nästan, kanske som örebro blandat med dalarna? haha :D

Läste din långa och söta kommentar igår. Du ska se att det kommer att ordna sig till det bästa - tiden brukar utvisa det mesta och det låter onekligen som en bra grund för er :D Kram

http://madeleines.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

9 augusti 2011 21:15

Jag gillar också svart! Och använder gärna svart till det mesta, men har man till exempel ett par svarta jeans är det jättefint med den roströda överdelen och kanske en svart kofta? Typiskt mig! Svart och så en färg som sticker ut och på sommaren kör jag ofta vitt istället för svart :D

http://madeleines.se

 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

9 augusti 2011 21:28

Ja självklart gör jag det - på en gång! Förstår att du måste ligga lite lågt men är glad över att du kände att du kunde lätta hjärtat lite för mig :D Stor Kram

http://madeleines.se

 
jasmine

jasmine

10 augusti 2011 00:42

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :D

http://jasmineofsweden.blogg.se

 
Malin & Prinsessan

Malin & Prinsessan

10 augusti 2011 18:55

Åh, tack för dina fina kommentarer senaste dagarna! Har haft så mycket och inte riktigt hunnit med att svara. Men jag har läst varenda en av dem :)

Det var verkligen superhärligt och skoj att åka och bada idag. Hon gillade det så mycket min lilla tjej :)

Kram!

http://malinsblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards