Direktlänk till inlägg 21 september 2011

shoes

Av Seema Lundbäck - 21 september 2011 22:38

 

hmms.. min stil, eller inte min stil? mm. vänjer man sig kanske?

vet inte. men kan medge, att det känns lite konstigt. men som sagt, man kanske vänjer sig.. mm..


förstökte förresten fota skorna nyss, vilket gick sådär.. men jaa.. jag tänkte väl kolla, om jag hittar nån bild på nätet på dem, eller så.. mm.


men i alla fall, så blir det att jag behåller dem. mm. går väl i dem ibland, om inte annat. mm. men tror kanske inte det va riktigt min stil.. näee. men jaa, rätt typiskt mig.. att falla för skor, å sen komma på att det inte va mitt stuk.. mm. men har gått med dem lite ute nu. så jaa, nu är det ju kört att lämna tillbaka dem så.. mm.. men jaa, som sagt. kanske vänjer mig. mm. får hoppas det, om inte annat :) jag menar, dem kostade ju endel ändån så.. mm.


men jaa. så är det.. mm. önskar jag kunde seja "såhär brukar jag inte göra" men sanningen är den att såhär brukar-jag-göra. mm :p haha, jaa.. så himla typiskt mig ;) mm. nästan så det är pinsamt, jaa.. ;p men jaa, det är väl det som är jag, antar jag. mm. tyvär..

men jaa. nog om det. mm.. men jaa, jag önskar att jag nån gång lärde mig liksom. och inte gjorde om "samma" misstag. mm. :( men jaa, ska väl inte krittisera mig för hårt heller kanske? sånt som händer kanske? eller? känner ni igen er, eller??



update.

göra bort sig i bloggen dilemma typ, eller jaa, vad man nu sejer? mm. känns så. inte pga det jag skriver om. men jaa, hur jag skriver, och formullerar, det är det som gör det till att "göra bort sig-principen" mm. typ jaa. mm. jaa men ni ser. inte kan jag skriva ett ända bra inlägg. mest inte, nej.

känns liksom som att sanningen kommit ifatt än. och jaa, jag inser hur dåligt det är. vet inte vad det är med mig. men jaa, allt blir fel. känns det ju som nu. och jaa. jag vet inte varför??? kanske ska ta blogg-paus eller så nåt tag, eller så.. mm. för just nu, så känns det bara så såå fel. förra inlägget var väl helt okej, men jaa. detta. detta vet jag inte. nej. det känns bara som att det blir för "naket", och för personligt liksom. vill inte det. såå neej, nu blir det bloggpaus ett tag. så ni vet det.. byee, så länge på er.

 
 
Lena

Lena

22 september 2011 16:24

Förstår verkligen det där med att man ser något och vill ha det, men så är det inte ens egen stil. Massa gånger som jag ser skor eller kläder som jag gillar (och ibland även köper), men sedan så är de egentligen inte min stil eller så tycker jag att jag bara ser fånig ut i dem. Vilket sedan leder till att de bara står i garderoben och dammar. Svårt det där :P

Men snygga var de där skorna :)

http://leniahs.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards