Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Nya frisyren

Av Seema Lundbäck - 26 juni 2011 23:36

Blir inte så bra bilder detta.. ska försöka ta bättre en annan dag.. men ger er i alla fall ett litet smakprov på hur det ser ut. före och efter bilder då.. mm.. men det ska tilläggas att efterbilderna är sådär. den ena bilden är sen i helgen, inte alls bra dock. och den andra är sen typ 2 helger sen, eller 3 kanske, å kanske tom 4(förebilden menade jag) för efterbilden med gröna tröjan, e kvällen efter jag klippt mig, samma dag/samma kväll altså) mm.. och det är den andra som va för ngra helger sen, förebilden.

och det ska tilläggas också, att jag inte gillar så mycket att ha glasögon, då jag tycker att jag ser ut som en nörd, + efterbliven ut.. mm :( usch jaa ;p men oj, vad invecklat detta blev, känner jag = trött trött trött ! men hoppas ni förstår vad jag menar i alla fall ;)


och här kommer då bilderna.....





Före


 




Efter


 



 

 
 
Madeleine - Mamma till Lova

Madeleine - Mamma till Lova

27 juni 2011 20:10

Det blev kanonsnyggt ju!! Håret såg mycket tjockare och "friskare" ut - mycket mer liv, så nya frisyren får två tummar upp av mig :D

Kram!

http://madeleines.se

 
i min lilla lilla värld

i min lilla lilla värld

27 juni 2011 22:13

Blev ju hur bra som helst

http://saratilling.se

 
fia

fia

28 juni 2011 17:19

nämen tack så mycket:)
vi bor i lägenhet i norrtälje!:)
kram kram

http://josefinefia.blogg.se

 
Malin Holst

Malin Holst

28 juni 2011 18:40

Oj vilken förvanling du har gjort med håret :) SNYGGT!

sv: Tack så jätte mycket, gulligt av dig! Mja, du får mixtra lite med en bild du tycker om på dig själv och så får du sätta in den i headern :) Det är inte så svårt som det låter. Jag är själv nybörjare när det gäller design och jaa, du ser själv vad jag har åstatkommit ;)

Hoppas allt är bra med dig annars! KRAM

http://talulah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Seema Lundbäck - 25 augusti 2012 21:32

Hej på er vänner, nu var det ett himla bra tag, sen jag skrev här. o ja. Har väl mest kommit fram till, att jag nog inte är någon alls bloggare. nej!   Men i alla fall, idag har vi varit på lite dop, trevligt :-)   Så nu så väntar man mest ba...

Av Seema Lundbäck - 3 juli 2012 07:06

Eftersom jag inte kunde sova, & vaknade kl. 05.30, så har jag luggit och läst lite bloggar, och så. Men framförallt, så har jag njutit. Njutit av tystnaden, som var! La inte märket till det, för en stund sedan, hur tyst det egentligen var.. inte förr...

Av Seema Lundbäck - 29 juni 2012 16:52

Ni vet det här programet på kanal 5, unga mödrar. Idag var det en sak, som verkligen gjorde mig arg, bitter & såklart ledsen. Det var en av mammorna, där i programmet, som sa till sitt barn " du fattar så långsamt, det är så irriterande! ". Altså hur...

Av Seema Lundbäck - 23 juni 2012 14:00

Ja, idag är det midsommardagen. och igår var det midsommarafton. Rätt mysigt, om ni frågar mig :) Så här, kommer massa bilder från igår.. ha nu en fortsatt bra midsommardag, alla fina ♥                                         ...

Av Seema Lundbäck - 21 juni 2012 22:34

Jaha, så va redan torsdagen här då. både kommen, och snart gått med ! heter det så? tror inte det, men ja, kommer inte på något bättre ordval förtillfället ;) hehe. mm, så är det. snart läggdags, och så konstigt det är egentligen, för att det är ju m...

Ovido - Quiz & Flashcards